Nyári emlékek: filmbe illő lánybúcsú a Balatonon!

Szponzorált tartalom

lánybúcsú

Tél van, hideg, kellemetlen az idő, hamar sötétedik, ilyenkor nem szívesen megyek sehova, sokkal rosszabb a kedvem, mint általában és sokszor gondolok a nyárra, a nyári bulikra, a kellemes emlékekre.

Nem olyan rég szóba került köztünk a barátaimmal, hogy melyik lenne az az emlék az életünkből, ami a leginkább egy filmbe illene. Sok olyan emlékem van, ami valamilyen romantikus komédia egy jelenete lehetne.

Elég sokat agyaltam rajta, hogy mi lehet, ami tényleg hollywood-i sikerfilmbe illő jelenet lehet, a végén pedig a nyári lánybúcsú nyerte meg az emlékeim közt a legfilmbeillőbb címet.

Egy nagyon kedves barátnőm házasodott a nyáron, és neki volt a lánybúcsúja egy vitorláson, ami elképesztő élmény volt.

A balatonpro.hu oldal szervezésében mentünk vitorlázni, ami tényleg egészen filmbeillő volt.

A csomag, amit vettünk, magába foglalt egy egésznapos vitorlás kirándulást, belépőket Siófok legjobb bulihelyire, az éjszakát pedig a vitorláson tölthettük, másnap pedig wellnessezni mentünk, ahol kipihentük a tartalmas esténket.

Nagyon jó volt a lánybúcsú, 15-en mentünk, 14.900 Ft-ot fizettünk ezért az egészért, ami nyáron Balatonon szerintem még egy napi szállásra sem elég egyébként.
Egy csodás vitorlást kaptunk, egy nagyon kedves kapitánnyal, aki egész nap vezette a hajónkat, amíg mi buliztunk.

A vitorlás fel volt tankolva alkohollal, csajos díszekkel, ment a zene, fürödtünk a tó közepén, meglátogattuk a legjobb strandokat, egy igazán felejthetetlen napot töltöttünk együtt.

Este megvacsoráztunk a kikötőben egy panorámás étteremben, majd összekészültünk és az estét már csak bulizással töltöttük, másnap pedig a wellnessben pihentünk.

A vitorláson korlátlan italfogyasztást kaptunk, a bulihelyeken pedig szintén voltak kedvezményeink, és ingyen is mehettünk be.

Leírhatatlanul jó volt, ahogy szó szerint a tó közepén tudtunk csobbanni, hogy egy vitorláson, luxus körülmények közt bulizhattunk, olyan helyeken jártunk, ahol még soha, éjszaka pedig élvezhettük a pezsgést a Balaton legnépszerűbb bulihelyein.

Nagyon jól éreztem magamat, és az eddigi életemet átgondolva nekem ez volt az egyik leginkább filmbe illő élményem.

A Balatonpronál egyébként nagyon figyelnek arra, hogy minden csapatnak a kedvében járjanak, hiszen minden társaságnak mások az igényei, és igyekeznek ezt szem előtt tartani a programok összeállításakor.

Több csomag közül lehet választani, mindegyiknek nagyon kedvezményesek az árai, és ha valami pluszt szeretnénk, akkor arról is tudunk egyeztetni, nagyon segítőkészek a cégnél, mindent beszereztek, amit kértünk, a kérésünkre kidekorálták a hajót, egészen álomszerű volt a nap.

Voltam már egy pár limuzinos lánybúcsún, sőt party buszon is utaztam, de nekem magasan ez volt a kedvencem. Nagyon különleges volt maga a vitorlás, nagyon hangulatos volt a tó, és persze tökéletes volt a szervezés.

Tényleg tettek róla, hogy egy igazán csodás, csajos napot töltsünk el együtt az esküvő előtt.

A cégnél egyébként lehet csak simán vitorlást bérelni, van lehetőség legénybúcsút szervezni, de családi összejövetelek és céges rendezvények lebonyolításában is tudnak segíteni, hiszen ezekkel is foglalkoznak.

Egyébként, ha rossz az idő, akkor a vitorlázás helyett egy saját kis bulit kap az ember, egy fedett panorámás bárban korlátlan italfogyasztással, aminek szerintem megvan a maga hangulata.

Sajnos az időjárást nem tudja befolyásolni a cég, de a ’B opció’ is tökéletes lehet, hiszen elég jól hangzik a zártkörű party egy panorámás bárban.

Szóval, nagyon élveztem a filmbe illő lánybúcsút, amit a balatonpro tett tökéletessé. Hogyha esetleg valakinek meghoztam hozzá a kedvét és szeretne részt venni élete legjobb lánybúcsúját, akkor: https://balatonpro.hu/.

Neked mi volt a legfilmbeillőbb élményed?